Klacht Vodafone: Beltegoed

Klachtnummer
# 134025
Gebruiker
Idriis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag op 18 oktober 2015 om 16:52 een beltegoed bon gekocht bij kruidvat.
Toen ik wou gaan opwaarderen stond dat die bon al was gebruikt!!

De oplossing

Ik wil graag een nieuwe beltegoed bon als dat kan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen