Klacht Vodafone: Bereik internet

Klachtnummer
# 26639
Gebruiker
M.Y.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb 7 weken geleden mijn klacht bij Vodafone ingediend over het slechte internet bereik. Tot de dag van vandaag is mijn klacht nog niet verholpen.
Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee, want het enige wat ik krijg te horen, als ik ze bel, is dat de klacht bij de technische helpdesk is en dat alleen zij mijn klacht kunnen verhelpen. Vandaag heb ik nog een keer naar de klantenservice gebeld en na lang wachten is mij aangegeven dat ik binnenkort een e-mail zal ontvangen van de technische helpdesk.

Ik vind het schandalig dat ik na 7 weken nog steeds niet ben geholpen, ik vraag me zelfs af of ik überhaupt wel geholpen zal worden.
Slechte zaak van Vodafone!!!

Gewenste oplossing

Compensatie voor de maanden dat ik slechte internet bereik had en dat het probleem wordt opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen