Klacht Vodafone: Bereikbaarheidsproblemen worden net naar behoren opgeslost

AB

Tot 5 weken geleden had ik goed bereik met mijn mobiele telefoon thuis. Van de één op andere dag is dit veranderd en heb ik totaal geen bereik meer thuis. Dit probleem is door Vodafone erkent, maar zij verwachten niet dat dit binnenkort is opgelost. Zelf kan ik dit oplossen door een signaalversterker aan te schaffen. 2e hands omdat Vodafone dit zelf niet meer levert. Zij bieden mij 20 % korting op mijn abonnement aan, hetgeen niet opweegt tegen de extra kosten die ik moet maken. Of ik mag mijn contract 'kosteloos' opzeggen. Naar mijn mening komt Vodafone zijn deel van zijn contract niet na, terwijl ik iedere maand netjes mijn rekening betaal. Nu ik niet akkoord ga met hun voorstellen, sluiten zij éénzijdig de case. Ik vind dat ik op zijn minst schadeloos moet worden gesteld door de onkosten van de signaalversterker te vergoeden.

Graag wil ik op zijn minst schadeloos worden gesteld. Dit zijn de kosten voor de aanschaf van de signaalversterker plus de extra kosten die ik moet maken maken omdat ik nu thuis moet bellen met mijn vaste lijn, terwijl ik voldoende tegoed heb in mijn belbundel. De belbundel kan ik vervolgens niet kan opmaken omdat ik thuis niet kan bellen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?