Klacht Vodafone: Bestelling 2x geannuleerd zonder dat ik er wat van afwist

Klachtnummer
# 313458
Gebruiker
adeel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al 3 maanden bezig met het verlengen van mijn abbonement. Ik heb 2 keer bestelling geplaats en beide keren was het geannuleerd zonder dat ik er wat van afwist terwijl bij het bestellen gaf het medewerker aan dat alles goed is gegaan. Ik heb beide keren gesprekken opgenomen. Bij eerste annulering had ik contact opgenomen met vodafone en ze wisten niet zeker waarom de bestelling was geannuleerd. Daarna had ik gelijk opnieuw een bestelling geplaatst en ik zou het binnen 3-4 weken binnen krijgen. Nu heb ik ze weer op gebeld om te vragen waar mijn bestelling blijft en het was weer geannuleerd. Toen kwam de mederwerker met een oplossing om het zelf op te halen van een winkel dus opnieuw een bestelling plaatsen. Ik zei ja voor de zelfde deal die ik eerder had gemaakt via telefoon nu hoor ik helemaal andere prijzen en deal. Nou ga ik binnenkort op vakantie en ik wilde daarvoor al het toestel binnen krijgen.

De oplossing

Ik wil nog een poging wagen en voor de zelfde deal bestelling plaatsen wat ik afgesproken had met de vodafone medewerker. Als niet dan ga ik liever naar een ander provider. Ik ben bereid om het toestel zelf op te halen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen