Klacht Vodafone: Bestelling en betaling gedaan, maar niks ontvangen... geen telefoon/abonnement en ook nog geen geld

Klachtnummer
# 287292
Gebruiker
mvdms
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een bestelling geplaatst op de site en volledige betaling voldaan voor het toestel. De bestelling is vast gelopen melde ze, toen ik ze na een aantal dagen belde. Nu wacht ik sinds 22 dec al op mijn geld. Zij kunnen de bestelling niet afronden en mijn geld terug sturen is blijkbaar lastig.
Al meerdere malen telefonisch contact gehad, ze kunnen er niks aan doen. Geld terug storten duurt namelijk heel lang ± 21 dagen. En de bestelling afronden kunnen ze ook niet.
Tweemaal klachten formulier online ingevuld tot heden nog geen reactie hierop ontvangen.

Gewenste oplossing

Geld direct terug storten of bestelling afronden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen