Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: Bestelling mobiel abonnement met eigen nr. behoud NOG STEEDS NIET GELEVERD.....
Details
Klacht
Op 7/08 bij u als Ziggo klant vanaf het 1e uur een mobiel abonnement met nummerbehoud afgesloten.Op 16/08 beloofde u binnen 5 werkdagen te antwoorden (zie uw als bijlage bijgesloten mail ontvangstbevestiging)
Gisteren gebeld en men vertelde dat ik WEER 5 dagen moet wachten.
Elke keer als ik contact opneem om naar mijn status te vragen wordt er gezegd dat ik minimaal 5 dagen moet wachten.
Mijn geduld raakt een keer op met het alsmaar wachten, wachten en nog eens wachten.
Zakelijk zit ik al 20 jaar bij Ziggo maar NU denken wij eraan om met alles naar KPN over te gaan doordat u (als Vodafone) uw beloftes (gedaan bij uw abonnement verkoop) niet nakomt en geen gehoor geeft om alles correct en snel af te handelen.
Wanneer krijg ik nu eens een simkaart voor activatie van mijn eigen nummer ??
Waarom het porteren van mijn eigen nummerbehoud zolang moet duren is voor ons een compleet RAADSEL.
Het gaat hier om een prepaid T-Mobile nummer zonder verplichtingen en uw abonnement verkoopster had beloofd dat wij binnen een week over dit nieuwe abonnement met ons eigen nummer zouden kunnen beschikken.
Overigens wordt dit eigen nr. ook zakelijk gebruikt vandaar dat wij met Spoed mobiel internet willen gebruiken.
Gewenste oplossing
Men moet ervoor zorgen dat wij met de GROOTS MOGELIJKE SPOED ons nieuwe abonnement met eigen nummerbehoud kunnen gaan gebruiken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.