Klacht Vodafone: bestolen door vodafone winkel personeel

# 120588
farhad

ik heb op 26 juni me abo verlengt en telefoon der bij gekocht ik heb een kapotte toestel gekregen ik ben terug gegaan naar de winkel moest ik alles achter laten hebben ze mijn htc boomsound headset gestolen en ik wil het terug hebben kan mijn geen shit schelen hoe jullie het terug geven ik heb er voor betaald ik wil het verdomme terug ben al meer dan een maand bezig om mijn htc boomsound headset terug te krijgen van jullie jullie gaan goed met klanten om jullie winkel personeel zijn dieven ik weet wie het heeft gestolen vodafone winkel spui straat 38 in den haag ik ga niet akkoord met een afdankertje van vodafone ik wil mijn htc boomsound headset terug een hele maand krijg ik geen shit te horen jullie doen der niks aan ik ga elke een klacht blijven indienen en ik ga ook kijken wat ik nog meer kan doen ik heb er voor betaald en ik laat mijn echt niet beroven door een paar die voor vodafone werken doe er wat aan ik wil het terug of betaal mij maar de waarde terug van de headset

ik wil mijn htc boomsound headset terug geen andere ik heb er voor betaald

Ook een klacht indienen over Vodafone?