Klacht Vodafone: Betaling voor onduidelijke gamebar app

Klachtnummer
# 424831
Gebruiker
AG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot mijn grote schrik en verbazing zie ik dat ik al weken 5 euro per week betaal voor iets met de naam gamebar?!?! Nooit geweten wat dit is en ook nooit toestemming gegeven tot aanmelden en machtiging. Klantenservice Vodafone verwijzen mij door naar standaard klachtenformulier en verder geen woord over dat ze deze vorm van misleiding gaan aanpakken. Zt helaas nog tot mei 2021 vast aan mijn contract.

De oplossing

1) dit moet stoppen 2) mijn geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen