Klacht Vodafone: Betalingsherinnering zonder klant te zijn

Klachtnummer
# 156701
Gebruiker
rafke56
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang betalingsherinneringen zonder bij u klant te zijn. Is hier sprake van phising of andere ongewenst activiteiten.

Het antwoord van Vodafone:
Met dit bericht informeren wij je over de status van jouw e-mail.
Het lukt ons niet om jouw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Tekst betalingsherinnering:
Uw betalingstermijn is verstreken,

Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je e-mail ontvangen en geven hierop binnen 5 werkdagen een reactie.

Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van €40,50 uiterlijk binnen een termijn van drie werkdagen te voldoen. Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te betalen via iDEAL.

- Klik hier op: online betalen om de factuur te voldoen


Let op: Als wij uw betaling niet voor vrijdag 26 februari 2016 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure. Voorkom bijkomende kosten.

De oplossing

Intrekken betalingsherinnering en verwijderen van mij uit administratie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen