Klacht Vodafone: Bevestiging opzegging abonnement binnen bedenktermijn.wordt onmogelijk gemaakt

Klachtnummer
# 288175
Gebruiker
E. J. Hakze
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnement afgesloten maar sim kaart is niet geactiveerd, duurt nog een week volgens de helpdesk.
Dit antwoord kreeg ik na enkele uren inspanning om een simkaart te activeren.
Met deze ervaring heb ik voor mezelf besloten het abonnement op te zeggen binnen de bedenkermijn van 14 dagen na ontvangst.

Om een abonnement te beëindigen binnen de bedenktijd, dient volgens het meegeleverde formulier een specifiek nummer te worden gebeld.
4 maal in de wacht gestaan bij het "specifiek nummer"
Poging 2 contact gehad, deze persoon zou mij helpen met het behoud van mijn nummer maar moest mij hiervoor in de wacht zetten.
Deze persoon heb ik helaas niet meer gesproken.
Poging 3 en 4 moest ik afbreken ivm lege accu van mijn vaste lijn, 30 minuten per keer.
Dan maar een andere afdeling (met een andere telefoon) proberen, de afdeling verkoop en ja hoor meteen contact maar deze kan of wil niet helpen en verbond mij door naar het specifiek nummer.
Ook de afdeling zakelijk was bereikbaar en zou mij doorverbinden na een andere collega.die mij zeker kon helpen.
Helaas ook deze collega kon mij niet helpen maar zou mij doorverbinden....contact verbroken.
Het specifiek nummer is bereikbaar tot 18.00 uur
Dus het andere consumenten nummer geprobeerd, deze heeft mij ook doorverbonden.
En toen moest ik dit verhaal schrijven
Vodafone jullie organisatie is niet opgewassen voor haar taak.
Medewerkers die verkeerd doorverbinden, de verbinding verbreken, de juiste procedures niet kennen.
Het is jullie gelukt om binnen 72 uur een gruwelijk hekel aan de kleur rood te krijgen.
Waarom moet ik het nummer 088 0200043 bellen als deze niet bereikbaar is?

De oplossing

Bevestiging opzegging abonnement binnen bedenktermijn.Waarom kan het opzeggen niet eenvoudig via een online formulier, of een chat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen