Klacht Vodafone: boete betalen

Klachtnummer
# 78323
Gebruiker
Janmaja1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is een automatiche incasso voor deze rekening en die kan niet worden afgeschreven nu brengen ze elke maand een boete in rekening terwijl de rekening ruim op tijd voor dat ze hem afschrijven word betaald . Nu willen zei hem wel omzetten naar zelf betalen maar dan moet ik administratie kosten betalen die hoger is dan die boete elke maand .
Ik heb daarover een klacht ingediend en ben hierover terug gebeld na een maand !!!!
Door Dominiqeu Meyer van de klantercervice die mij dit verhaal dus vertelde ik wilde daarom iemand spreken die boven deze persoon staat en dus wat meer te vertellen heeft maar die was er niet deze persoon beweerde dat deze het voor het zeggen had bij vodafone wat naar mijn idee niet mogelijk is er zal echt wel iemand zijn waar ik met een klacht over deze persoon heen kan omdat ik het met deze beslissing niet eens ben .

De oplossing

Dat ik geen extra boete of administratie geld hoef te betalen ik betaal namelijk netjes ruim optijd !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?