Klacht Vodafone: Buitenlandbundel 3x onterecht in rekening gebracht

Klachtnummer
# 110280
Gebruiker
i.w.87
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik was afgelopen week (van 12 mei tot en met 16 mei) op vakantie in België. Volgens Vodafone heb ik 4 keer gebruik gemaakt van de buitenlandbundel. Dit is echter niet het geval. Op 12 mei klopt het, maar 13,14 en 15 mei, ben ik wel gebeld door anderen, maar heb ik niet opgenomen. Deze personen hebben wel op de voicemail ingesproken, maar ik heb de voicemail niet afgeluisterd. Als ik in mijn gegevensanalyse van myvodafone kijk, staat daar een nummer 0654502100 waarmee ik die 3 dagen gebeld zou hebben. Als ik dit nummer bel, krijg ik een antwoord dat het nummer niet in gebruik is. De tijdstippen en lengte van gesprekken komen precies overeen met de voicemails die ik ontvangen heb (maar niet in België afgeluisterd) heb. Ik heb namelijk NIET gebeld en ik heb ook NIET de telefoon opgenomen van 13 t/m 16 mei. Savannah van de afdeling facturen van vodafone stond mij zeer onbeschoft te woord en hing zelfs op. Ik moet betalen voor een service die ik niet gebruikt heb. Dit kan niet!

De oplossing

Van de 4x buitenlandbundel die mij in rekening is gebracht, wil ik van 3x mijn geld terug. Dit komt neer op 6 euro. Op 12 mei is mij terecht een buitenlandbundel in rekening gebracht, maar van 13, 14 en 15 mei is het mij onterecht in rekening gebracht, omdat ik mijn telefoon niet heb opgenomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen