Klacht Vodafone: Compensatie tijdens niet kunnen gebruiken abonnement vodafone thuis

Klachtnummer
# 182677
Gebruiker
Marloes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door onduidelijkheid, slechte bereikbaarheid en het niet verwerken van informatie door vodafone thuis heb ik 2 weken geen beschikking gehad over mijn vodafone thuis abonnement. Ik heb tijdig mijn verhuizing doorgegeven, maar dat is pas 2 weken na de verhuisdatum in orde gemaakt. Dat was pas mogelijk nadat ik mijn contract wilde opzeggen en een medewerker mijn aanvraag alsnog geregeld heeft.
Ik ontvang nu wel een volledige rekening.
Graag ontvang ik een compensatie voor het ongemak wat ik heb ondervonden tijdens mijn verhuizing.

Ik ontvang hierover graag zsm bericht.

De oplossing

Ik verwacht een compensatie/credit over de 2 weken dat ik geen gebruik heb kunnen maken van vodafone thuis bellen -internet-televisie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties