Klacht Vodafone: contract niegt aangepast

Klachtnummer
# 123573
Gebruiker
Diny2992
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8-8 jl. hebben we een bezoek gebracht aan uw winkel in Amersfoort om de sim kaart van de nieuwe telefoon te activeren en de oude te de activeren inclusief ondersteuning door het overzetten van de bestaande gegevens (Contacten, What;s App historie etc.).
Onder toezegging dat alles gedaan is en aan het einde van de dag de acties uitgevoerd zouden worden door Vodafone zijn we huiswaarts gekeerd.
Deze acties zijn niet uitgevoerd en is daardoor maandag 10-8 contact opgenomen met de klantenservice (telefonisch om 18.00 uur) na een klein uur is wederom de toezegging gedaan, dat einde van de dag de nieuwe telefoon met alle functionaliteiten Dinsdag 9-8 een bezoek gebracht aan uw winkel in Barneveld (rond 13.00 uur) wel met de toezegging, dat einde van de dag alles opgelost zou zijn. Tot op heden geen resultaat.



De oplossing

opzeggint contract per 7-9 zonder kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?