Klacht Vodafone: Contractbreuk

Klachtnummer
# 181854
Gebruiker
Jvdv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al 15 jaar lid van Vodafone. Op 12 augustus 2016 kreeg ik een mail van Vodafone dat mijn huidige abonnement een Web 2 €55,- ( 360 min 240 sms en 400 mb) waarvan de 2 jaar vast periode op 17 aug 2016 afloopt ophoudt te bestaan. men heeft verzonnen dat een smart M abonnement(1500 mb 150 min) wel de vervanging zou moeten zijn. ik hoef daar dan niets voor te doen en mijn einddatum van het abonnement blijft dan bestaan, aldus Vodafone. Het abonnement Smart M komt totaal niet overeen met mijn huidige abonnement. Hierover diverse klantenservice medewerkers gesproken. en wat durven ze gewoon te zeggen. "of je sluit een nieuw contract af of je zegt je abonnement maar op."
dus nu pleegt Vodafone contractbreuk. zij hebben een probleem omdat het abonnement ophoudt te bestaan en nu moet ik een nieuw contract afsluiten voor minimaal één jaar. Dit is toch de puurste vorm van oplichting.
Ik wil gewoon een abonnement dat overeenkomt met mijn huidige abonnement.

De oplossing

een Red Essential abonnement zonder dat ik een nieuw contract afsluit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties