Klacht Vodafone: Credit Inhouden

Klachtnummer
# 133445
Gebruiker
Moravia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, jullie hebben voor augustus enseptember rond 250 euro kosten ingehouden. Nadat jullie deze incorrecte bedragen hebben hebben jullie uiteindelijk correcties doorgevoerd en een credit nota gestuurd van 75 euro. Dit bedrag storten jullie nite terug, maar blijft mooi bij Vodafone staan. Daarom heb ik September teruggeboekt en het correcte bedrag van 60 euro naar jullie overgemaakt. Nu komt Vodafone met een dreiging dat de telefoon wordt afgesloten omdat wij niet hebben betaalt.
Betaling is gedaan er staat niks meer open.
Vodafone moet gewoon de Credit notas uitbetalen aan iedereen. Dit is mij eerder overkomen, waarbij ik 3 maanden lang niks aan Vodafone hoede te betalen. Allemaal leuk en aardig, maar dat ene maand moest ik wel een hele hoge bedrag betalen. Als ik een pre-paid abonnement wilde hebben, dan had ik dat wel afgesloten.

De oplossing

Het correcte openstaande bedrag is overgemaakt. Vodafone moet de corrective doorvoeren en de telefoon niet afsluiten en ook geen standaard dreigingen uiten, want zij zijn mij geld schuldig en ik niet hun. Mischien moet ik Vodafone een telefoonblokkade opleggen en 25 euro per dag eisen voor het geld dat ze inhouden.
Verder, Vodafone hou op met jullie irritante Credit system. Als jullie geld willen nemen jullie die mooi in, maar als er geld uitbetaalt moet worden, klampen jullie je daaraan vast. niet goed bezig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen