Klacht Vodafone: Creditnota niet uitbetaald

Klachtnummer
# 126755
Gebruiker
Aldo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks het annuleren van de toestelverzekering werd toch de premie afgeschreven. Na contact met de klantenservice afgelopen mei werd dit direct stopgezet en een creditnota aangemaakt (eigenlijk twee lsosse creditnota's). Dit bedrag zou worden verrekend met de eerst volgende factuur van mijn abonnement. Helaas, ondanks alle toezeggingen en zelfs een bevestiging per email is dit tot op heden niet gebeurd. Ook in de winkel werd me verteld (na aldaar contact met de klantenservice) dat het in september zou worden verrekend. Ondanks mijn argumenten dat als het andersom zou zijn er al lang een incassobureau zou zijn ingeschakeld wordt er gezegd "tja, niets aan te doen". Ook wordt niet gereageerd op diverse via de website gemelde klachten. Telefonisch is de klantenservice zo goed als niet bereikbaar, bovendien is mijn vertrouwen daarin tot nul gedaald.

De oplossing

Per direct uitbetaling van de creditnota's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen