Klacht Vodafone: dat was nog niet alles

Klachtnummer
# 3748
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had zelf op dat moment al een andere telefoon van vodafone .
een samsung note maar gelijk met verzekering omdat dit een grote telefoon is en duur .
nu is er dit weekend wat gebeurt er is een statafel op de telefoon gevallen ,gelukkig ben ik verzekerd dacht ik en wou mijn schade melden bij marsch.
de mevrouw zei tegen meneer sorry maar ik kan de klacht niet aannemen.
ik verbaasd en vroeg waarom niet ,ze zei u telefoon is niet bij ons bekend ,maar de mevrouw zei tegen mij wacht maar even ik bel vodafone wel even bleken ze hem vergeten te zijn om aan te melden.als ik morgen terug wou bellen dan konden ze het wel zien .gedaan en toen ik de andere mevrouw van marsch aan de telefoon kreeg zei ze alweer ja ik kan hem niet zien dus ook niet aannemen,nu zakt mijn broek af dacht ik en de mevrouw zei als u morgen een terug wilt bellen dan kan ik hem wel zien in het systeem .terwijl ik de telefoon al heb vanaf 6 april hebben ze hem niet aangemeld .ik denk ik bel de vodafone wat de jufrouw t

De oplossing

mischien beter cominuseren met elkaar en het systeem zo updaten dat je van alle klanten wat kunt zien met een eerlijke training voor de service medewerkers

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?