Klacht Vodafone: De rekening wordt bij consumenten neer gelegd bij fouten

Klachtnummer
# 459001
Gebruiker
Passion#738
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik op tijd mijn abonnement heb opzegt maar dat zij mijn niet hebben afgesloten daar heb ik contact over gehad maar wil ze het wel bij mij in rekening brengen, mijn contact liep tot 7 juni dus verwacht ik dat ik 1juni/7juni een rekening krijg maar om dat zij het niet optijd heb afgesloten heb wil ze mijn ook met de rekening opzadelen om dat zij het per 25 juni heb afgesloten en dat ik ook van 8juni tot 25 juni een rekening moet betalen daar ben ik het niet mee eens ik heb mij abonnement niet meer gebruikt en optijd opzegt, zijn maken een fout en de consument mag daar de rekening van betalen?!

De oplossing

Het zou eerlijk zijn als ik een rekening krijg van 1juni / 7juni want toen liep mijn abonnement nog vanaf 8juni hadden zij het af moet sluiten, maar hebben zij niet gedaan, laten ze die rekening maar voor hun zelf houden en niet bij de consument neer leggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen