Klacht Vodafone: Defecte Sony ExperiaZ

Klachtnummer
# 80050
Gebruiker
Joop1959
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds 25 januari 2014 in het bezit van een Sony ExperiaZ.Na ongeveer een maand was het toestel niet meer in te schakelen.Aangezien ik vervangende toestelservice van Vodafone heb ik gebeld en is mijn toestel thuis opgehaald en na enige tijd retour gebracht bij navraag bleek het moederbord vervangen te zijn nadien heeft zich dit nog 4x voorgedaan in een tijdbestek van nog geen 3 maanden.Iedere keer wordt het moederbord vervangen zodat je ook iedere keer een ander Imeinummer krijgt.Mijn vertrouwen is tot het nulpunt gereduceerd en ben van mening dat Vodafone een passende oplossing moet bieden en niet zoals het nu gaat.Klantenservice van Vodafone is zeer halsstarrig en wenst geen enkele medewerking te verlenen voor een oplossing van mijn probleem.

De oplossing

Nieuw toestel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen