Opgelost door Vodafone: Defecte telefoon

Henk J

Geachte meneer, mevrouw. Op 8 september 2015 is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Vodafone Red 3 Plus A met een HTC 510 Desire. Deze telefoon bleek niet goed te zijn, slecht netwerkbereik en men kon mij niet verstaan. In overleg met klantenservice heb ik het toestel aangetekend teruggestuurd ovv DOA. Op 23 september is deze weer afgeleverd bij u. Order 232130142. Tot op heden heb ik nog geen nieuw toestel ontvangen. Als ik er over bel wordt ik doorgeschakeld maar er is niemand die me kan vertellen hoe lang het nog gaat duren. Ik heb ondertussen elke week gebeld en emails gestuurd. Mijn vorige smartphone is nu ook kapot met als gevolg dat ik nu een hele oude telefoon moet gebruiken waarmee ik slecht kan internetten. Gebruik is praktisch nihil.

Ik zou zo snel mogelijk een telefoon willen hebben waar ik recht op heb en voor betaal. En enige compensatie lijkt me ook op zijn plaats omdat ik nu al dik een maand niet van mijn internetbundel gebruik kan maken.

Henk J
    Na behoorlijk veel gebel en e-mail verkeer heeft Vodafone de defecte telefoon teruggenomen en het abonnement geannuleerd. Als compensatie kreeg ik de helft van het maandelijkse abbonnementsgeld terug. Heb zelf een telefoon gekocht en een simonly abonnement nu. Ben ik wel tevreden mee zo.

Henk J

Ook een klacht indienen over Vodafone?