Klacht Vodafone: deurverkoper belooft dingen die Vodafone niet na komt

Marja

Deurverkoper belooft dat Vodafone de volledige aansluitkosten zou betalen.
Bekabeling + monteur. Aangezien wij in een drive-in woning wonen moet alles naar de 1e verdieping, geen probleem zegt de deurverkoper. Monteur komt, 6 weken later dan dat Vodafone had belooft en geeft aan dat het meerwerk ruim € 250,- gaat kosten. Wij zien hier van af en monteur meld dit bij Vodafone en gaat zonder iets te doen.
Nu willen wij het contract nietig laten verklaren maar Vodafone zegt dat wij het moeten afkopen. Telefonisch worden we niet vriendelijk behandeld.
Deurverkoper houd vol dat Vodafone alle kosten moet betalen maar na enkele malen hem bellen, is hij niet meer bereikbaar.
Wij vinden het onterecht dat Vodafone ons met kosten opzadelt waar wij niet voor gekozen hebben. Als wij wisten voor we het contract tekende dat er zo veel kosten bij kwamen hadden we het niet gedaan.

Contract nietig verklaren

Ook een klacht indienen over Vodafone?