Klacht Vodafone: Deze klachten klinken mij bekend in de oren

Joihan

Ik heb een zelfde ervaring, 149 euro september en 173 euro oktober en ben op de zelfde onbeschofte manier behandeld, als je argumenten op tafel legt als ik zit om 3.37 uur echt niet te downloaden dan gaat de hoorn erop.
Ik heb een geschiedenis van 5 of 6 jaar nooit buiten mijn bundel en dan dit.
Ik heb een ifone en betaal normaal 41,25 euro per maand, nu betaal ik dit, maar heb mijn internet af laten sluiten om erger te voorkomen, Wel erg duur nu voor alleen bellen. Vodafone wil totaal niet uitzoeken hoe dit toch zomaar kan , snap ik laat de kassa flink rammelen . Nu hebben ze september kwijt gescholden, waarom dit ? ik zou er meer aan hebben om te weten hoe dit mogelijk is. mijn gezin heeft 6 aansluitingen bij Vodafone en willen allemaal met spoed weg bij dit bedrijf, ze moeten toch zelf ook snappen dat dit niet kan en op oplichting lijkt. Verbruik wil ik betalen, geen probleem. maar ik wil wel weten waarvoor en dat mogen ze niet zeggen wet op de privacy, maar het is mijn privacy.

Uitleg hoe dit mogelijk is, zonder alleen gelijk ervan uit gaan dat de klant onzin verteld

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.