Klacht Vodafone: Dik betalen voor internetgebruik in appartementencomplex met Wifi.

de Klerk

Ben sinds kort in bezit van mobiele telefoon en voordeel webbundel 40, van Vodafone.
In de voorjaarsvakantie waren we op Vitamaris (appartementencomplex Schiermonnikoog) met Wifi.
Wifi houdt voor mij in gratis bellen en internetten via het netwerk van het appartementencomplex.
Bij aanvang gebruik van internet of bellen gaf mijn nieuwe mobiele telefoon ook een melding van Wifi-netwerk gevonden aan. Ik ging er vanuit dat mijn dataverkeer nu kosteloos zou zijn via dit Wifi-netwerk.
Eind maart werd ik onaangenaam verrast toen ik een hoge telefoonrekening moest betalen voor het gebruik van mijn mobiele telefoon. En ja hoor de meeste kosten (177 euro) waren dus gemaakt gedurende ons verblijf in het appartementencomplex. Er was wel Wifi, maar we hadden ons hier apart voor moeten aanmelden was het verhaal van een medewerker van Vodafone. Een coulance-regeling was niet mogelijk bij Vodafone. Mijn mobiele nummer: 06-46805507

Coulance-regeling hoge telefoonrekening.

Ook een klacht indienen over Vodafone?