Klacht Vodafone: Dik betalen voor internetgebruik in appartementencomplex met Wifi.

Klachtnummer
# 25134
Gebruiker
de Klerk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben sinds kort in bezit van mobiele telefoon en voordeel webbundel 40, van Vodafone.
In de voorjaarsvakantie waren we op Vitamaris (appartementencomplex Schiermonnikoog) met Wifi.
Wifi houdt voor mij in gratis bellen en internetten via het netwerk van het appartementencomplex.
Bij aanvang gebruik van internet of bellen gaf mijn nieuwe mobiele telefoon ook een melding van Wifi-netwerk gevonden aan. Ik ging er vanuit dat mijn dataverkeer nu kosteloos zou zijn via dit Wifi-netwerk.
Eind maart werd ik onaangenaam verrast toen ik een hoge telefoonrekening moest betalen voor het gebruik van mijn mobiele telefoon. En ja hoor de meeste kosten (177 euro) waren dus gemaakt gedurende ons verblijf in het appartementencomplex. Er was wel Wifi, maar we hadden ons hier apart voor moeten aanmelden was het verhaal van een medewerker van Vodafone. Een coulance-regeling was niet mogelijk bij Vodafone. Mijn mobiele nummer: 06-46805507


De oplossing

Coulance-regeling hoge telefoonrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen