Klacht Vodafone: Door een fout van Vodafoon moet ik 48 euro betalen

Klachtnummer
# 346871
Gebruiker
David
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 augustus 2018 heb ik een nummerbehoud aangevraagd via de website van Vodafone om mijn abonnement bij Tele2 om te laten zetten naar een Vodafone Prepaid kaart. Hierna ben ik naar Rusland vertrokken voor een stage, waarbij ik op 1 janauari weer terug ben gekomen in Nederland. 21 november ben ik erachter gekomen dat Tele2 nog steeds geld van mijn rekening haalde. Hierbij heb ik ze opgebeld en gevraagd om mijn abonnement te annuleren. Dit is achteraf niet slim geweest, omdat mijn nummer hierdoor verloren is gegaan. Ik wist toen echter nog niet dat het overzetten van het telefoon nummer naar de Vodafone kaart niet gelukt was. Ik was er namelijk vanuit gegaan dat alles geregeld was toen ik het formulier had ingevuld. In de bijlage heb ik de code meegestuurd die ik destijds gekregen heb van Vodafone voor de nummer verificatie.

Ik heb 48 euro aan kosten gemaakt, doordat ik dus niet wist dat mijn Tele2 contract niet door Vodafone was opgezegd. Graag zou ik zien dat jullie mij hier ergens in tegemoetkomt.





25/01/2019

De oplossing

48 euro terugbetalen



Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen