Klacht Vodafone: Door onjuiste registratie, koppeling Ziggo en Vodafone niet mogelijk waardoor data niet verdubbeld i

Klachtnummer
# 286228
Gebruiker
Bren50
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben klant bij Vodafone en heb het Red abonnement. Ook tevens klant bij Ziggo waardoor ik dubbele data moet krijgen. Helaas is het systeem van Ziggo niet te koppelen met Vodafone omdat mijn toevoeging (I of 1) verschillend staat geschreven. Is niet door mij gedaan maar door Vodafone respectievelijk Ziggo zelf. Mijn echtgenoot heeft ook een Red abonnement, bij hem is de koppeling wel gelukt. Ik ben hier al 6 maanden mee bezig.

De oplossing

Heel simpel: koppelen van beide klantnummers zodat ik dubbele data krijg.
Mijn inziens makkelijk te doen door de toevoeging van 1 van beide registraties aan te passen (handmatig(.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen