Klacht Vodafone: Door systeemupdate ondeugdelijke telefoon.

# 190130
Jordy

Door een systeemupdate van samsung op mijn galaxy s5 te installeren is het scherm beginnen knipperen. Vervolgens heb ik een nieuwe geinstalleerd en de problemen zijn erger geworden! Het scherm valt steeds na een halve seconde uit.
Hiermee ben ik naar de vodafone winkel in maastricht geweest en mijn telefoon valt binnen de garantie zei de monteur. Als mijn telefoon wordt opgestuurd krijg ik na 1 week een nieuwe. Ivm projecten voor mij niet mogelijk. via de klantenservice heb ik voorgesteld is dat ik wil dat er een nieuw toestel wordt opgestuurd naar de vodafone maastricht waar ik gewoon mijn telefoon kan ruilen zonder hinder te ondervinden. Dit blijkt niet mogelijk.Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil mijn telefoon niet langer dan 1 dag missen. Is dit mogelijk Om Mijn telefoon gedurende 1 dag compleet te laten controleren of deze binnen de garantie valt en ik de volgende dag een nieuw toestel kan ophalen?

Ik wil maximaal 1 dag mijn telefoon kwijt zijn voor onderzoek als ik maar de volgende dag een nieuw toestel mag komen ophalen. Mijn toestel valt onder de gerantie volgens de monteur dus ik ga ervan uit dat dit mogelijk is . Volgens de klantenservice is dit niet mogelijk. Als er iets fout loopt omdat ik niet bereikbaar ben en hierdoor financiele misstappen ontstaan wanneer ik mijn telefoon voor een werkweek kwijt ben, kan ik dan een claim indienen bij vodafone?

Ook een klacht indienen over Vodafone?