Klacht Vodafone: doorlopende verkeerde incasso

Klachtnummer
# 317332
Gebruiker
B.A.J. Tijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik krijg maandelijks een incasso van vodafone die ik geblokkeerd heb op mijn bankrekening. wel elke maand melding van de bank dat er een betaling afgekeurd is. erg storend telkens weer. Vodafone zou het oplossen. Dit is al een paar keer toegezegd maar er gebeurt gewoon niets. Ik heb het prepaid abonnement nooit geaccepteerd maar het bedrag per maand van € 2,26 willen ze wel doorlopend innen

De oplossing

stop met de incasso per direct.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen