Klacht Vodafone: Dreigen met incasso terwijl je alles hebt betaald wat je moet betalen

# 182016
Helga de Laat

Ik was het ergens over oneens (bedrag wat voor monteur gerekend werd). Een medewerkster belde mij hierover en zei dat ze me terug zou bellen als ze een akkoord van haar leidinggevende had. Ze heeft nooit meer gebeld en ik heb de helft van de kosten waar ik het niet mee eens was zelf in mindering gebracht op de eerstvolgende rekening. Uiteraard kreeg ik daar een aanmaning over, waar ik direct op heb gereageerd (ik had eerder ook al een mail gestuurd waarom ik minder had betaald). Lang verhaal kort: ik heb een bevestigingsmail dat ik dat bedrag inderdaad niet hoef te betalen. Maar omdat Vodafone het administratief slecht voor elkaar heeft en ze geen interne creditnota willen maken, blijf ik maar aanmaningen krijgen en nu zelfs dreiging met een incassobureau en ontbinding van het contract. Dit vanwege €17,50!! Volgens hen moet ik gewoon afwachten totdat het bedrag het bedrag op een rekening in mindering wordt gebracht en tot die tijd betalen.

Ophouden met die dreigmails en even een interne creditering maken op een bedrag wat terecht in mindering is gebracht. En ja..... dat kan in elk boekhoudprogramma, als je maar wil!!