Klacht Vodafone: Dynafix ,Vodafone willen mij een 2 hands toestel aansmeren !

ali86

Ik heb mijn abonnement in juni 2013 verlengd met een iphone 5, vervolgens is het toestel na een maand defect geraakt, Dynafix heeft het toestel gerepareerd. Drieënhalf maanden later (december 2013) is het toestel weer defect geraakt, vervolgens heeft Dynafix het weer opgehaald. Het probleem is nu dat Dynafix zonder contact met mij te hebben opgenomen mijn toestel heeft omgeruild voor een andere iphone 5 ( het gaat om een 2e hands exemplaar ) Ik heb 2 keer contact met Dynafix opgenomen om ze duidelijk te maken dat ik dat niet accepteer, vervolgens heb ik meerdere keren met Vodafone gebeld en het verhaal uitgelegd., maar tevergeefs, Vodafone verplicht mij het te accepteren. Mijn eigen toestel was amper 6 maanden oud,waarvan 5 maanden gebruikt, onbeschadigd, zonder 1 krasje compleet in nieuwstaat.Ik heb hier ook het bewijs van op foto's en zelfs een video die ik heb gemaakt van het toestel voordat ik het aan de koerier van Dynafix meegaf begin deze maand.

Ik heb meerdere malen gebeld, en het enige wat ze zeggen helaas meneer dan moet u geen iphone toestel meer nemen, ik heb een klachten email gestuurd, binnen 10 werkdagen zou er contact met me worden opgenomen voor een oplossing ! maar we zitten nu op 14 werkdagen en nog steeds helemaal niks gehoord ! en het ergste is dat je ze niet eens telefonisch kan bereiken. Als je een abonnement wilt aansluiten word je telefonisch binnen 20 seconden direct doorverbonden met de desbetreffende afdeling, maar als je een klacht hebt dan gaat dat allemaal niet! bellen, mailen, brieven sturen, ze willen je zover krijgen dat je moe wordt en geen zin meer hebt en uiteindelijk alles accepteert ! ik ben al 8 jaar klant bij vodafone, en dan dit, allemaal eigen belang, als er geld binnenstroomt is het allemaal perfect, zodra er iets misgaat dan houden jullie het voor gezien. Ik wil een nieuwe iphone 5 of mijn contract ontbinden, ik accepteer geen 2e hands toestel !

Ook een klacht indienen over Vodafone?