Klacht Vodafone: E-mail tekst: betalingstermijn is verstreken

Klachtnummer
# 276439
Gebruiker
Th.M. Uittenbosch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een mailtje ontvangen met de tekst betalingstermijn is verstreken
moet binnen een week betalen, anders volgt er een gerechtelijke procedure.
bellen naar Fodafone lukt niet of je moet een mobiel Vodafone nummer invullen.
dit heb ik niet, dus het is waarschijnlijk geen mailtje van Vodafone!!!
ben later via Ziggo doorverbonden naar Vodafone, en ben er na 5 min. uitgeknikkerd.
ik ben hier duidelijk niet blij mee.

De oplossing

Ik wil gewoon gebeld worden door Vodafone om dit door te spreken, en deze nare ervaring op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen