Klacht Vodafone: Een onverschuldigd betaald bedrag wordt door Vodafone niet terug betaald.

C.A. Knape

Ik heb voor een zwakbegaafde neef een vermeende rekening van Vodafone betaald. Dat moest snel omdat hij zei dat zijn telefoon anders zou worden afgesloten. Hij kan echter niet goed lezen. Toen ik bij hem was bleken al zijn rekeningen van Vodafone automatisch te worden afgeschreven. Ik heb daarom Vodafone gebeld en gevraagd het betaalde terug te storten omdat ik onverschuldigd had betaald. Er was op het desbetreffende klantnummer geen schuld en dus was de betaling onterecht. Deze betaling van mij is afkomstig van een bij Vodafone onbekend bankrekeningnummer dus duidelijk niet gelieerd aan mijn neef. De dame van Vodafone gaf aan dat mijn zwakbegaafde neef toestemming zou moeten geven tot terugstorting. Ik heb uitgelegd dat hij in deze helemaal geen rol speelt omdat ik achteraf bezien onterecht heb betaald. Er is immers een betaling binnengekomen op een klantnummer waar helemaal geen schulden zijn. De dame gaf aan dat ik toch toestemming van mijn neef moet hebben.

Het onverschuldigd betaalde bedrag terugstorten.

Ook een klacht indienen over Vodafone?