Klacht Vodafone: een rekening van 591,95 en een rekening van 928,76

C.M. Norder-Smit

sinds 4 april abonnement mobiel breedband basis-2 voor 12 maanden voor 27,50 per maand waarvan de eerste 5 maanden 50 % korting. Inmiddels uren aan de telefoon gezeten met verschillende afdelingen van vodafone omdat we geen internet hadden, rekeningen die niet kloppen, mailverkeer met mevrouw Wodinski en dan de grootste schrik een rekening van 591,95 en telefonisch krijg ik te horen dat er nog een rekening aankomt van 928,76.
We zitten ver boven de bundel hoewel er alleen e-mail bekeken wordt en een krant gelezen.
Na weer verschillende telefoontjes en beloftes terug gebeld en gemaild te worden, wat niet gebeurd krijg ik uiteindelijk het aanbod van beide rekeningen 300 euro af te trekken. Dat lijkt een mooi aanbod maarals je toch nog 920,71 moet betalen voor iets waarvan je geen gebruik hebt gemaakt is dat heel zuur.Wel het advies gekregen met de laptop naar een vodafonewinkel te gaan om te kijken of de laptop misschien automatisch steeds op internet
springt.Dat doe ik dan ook. Zijn er meer mensen met deze klachten? Dan hoor ik dat graag

Ook een klacht indienen over Vodafone?