Klacht Vodafone: Eindeloos gevecht

Klachtnummer
# 157662
Gebruiker
Rudiekwant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al vele maanden in gevecht met Vodafone. Vodafone weigert elke medewerking. Het begon ongeveer 8 maanden terug, toen mijn geldzaken werd overgenomen door de Kredietbank Rotterdam, heb geen schulden bij Vodafone. De betalingen worden nu dus door de Kredietbank Rotterdam gedaan. Vodafone weigert daaraan mee te werken, blijft eisen dat betaling van abonnement via mij gaat en met automatisch incasso. Dat is niet mogelijk, de Kredietbank Rotterdam doet alle betalingen voor mij. Dat gevecht duurt al maanden. Doet steeds lastiger, stuurt aanmaningen en legt boetes op. Vodafone is op te hoogte van alles, er is zelfs een officiële brief gestuurd.

De oplossing

Dat Vodafone stopt met lastig doen, aanmaningen stuurt en boetes oplegt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen