Klacht Vodafone: enorm onverklaarbare Datverbruik ?

karindrenth

In de maanden november en december 2013 kreeg ik een rekening van 205,29 en een van 285,74 euro van Vodafone?Terwijl ik een zakelijke abonnement heb van ongeveer 20 euro in de maand met een MB van 400. Ben me weer eens kapot geschrokken, dit is namelijk in nov en dec 2012 precies hetzelfde gebeurd, maar dan nog hogere rekeningen? Toen al een klacht ingediend waar niets mee is gedaan, moest gewoon betalen. Nu dus precies hetzelfde geval en weer wordt je afgescheept met dat het toeval is(zelfde maanden) en dat het een privacy wet is en ze me niet kunnen vertellen waaraan op de gekste tijden mijn dataverbruik aan op gaat? Er is vast iets mis met u Wi-Fi thuis, krijg je te horen? Ik heb in de maanden feb tot en met oktober geen problemen met dataverbruik en in nov. en dec. ineens weer wel? klantenservice kan niets voor me betekenen? Opzeggen van 4 zakelijke abonnementen zijn ze ook niet gevoelig voor.
Graag u reactie. MVG Karin Drent Drenth auto's

Graag een financiële oplossing .Ik moet betalen voor iets wat ik absoluut niet gebruikt heb? En vervolgens ook nog geen antwoord krijg op hoe dit kan.
Klacht komt wel heel erg vaak voor bij Vodafone las ik op google.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.