Klacht Vodafone: enorme rekening

Klachtnummer
# 15817
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige maand heb ik Vodafone gebeld om advies over welk abonnement mijn partner het beste kon nemen om kosten van een smart-phone te beperken. Mij is toen een goedkoop abonnement met een bel-sms-bundel aangeraden zonder internet. Er is toen niet bijverteld dat de telefoon zelf zou gaan internetten. Bij de nieuwe rekening bleken en ruim 1200 euro aan dataverkeer te zijn, veroorzaakt doordat de telefoon zelf contact zoekt met internet.
Met het oude abonnement zou de rekening zo'n 100 euro zijn geweest. Is het niet gewoon oplichting dat wij nu 1100 euro moet gaan betalen, door verkeerd advies van vodafone zelf?

De oplossing

Over de betreffende maand zou ik willen betalen conform het oude abonnenement.
Vodafone zou voortaan bij het adviseren klanten moeten waarschuwen dat de telefoon zelf gaat internetten en dan in overleg de internetmogelijkheid moeten blokkeren danwel de klant waarschuwen dat hij/zij dat zelf moet doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen