Klacht Vodafone: Er wordt geld van mijn rekening afgehaald terwijl ik geen klant ben!

Klachtnummer
# 176137
Gebruiker
Holly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart heb ik mijn abonnement stop gezet bij vodafone. Sinds twee maanden wordt er geld van mijn rekening afgehaald door vodafone. Het gaat om een bedrag van €102,39 en om een bedrag van €64,-. Toen ik vorige maand belde kreeg ik te horen dat ik de €102,- terug gestort zou krijgen. Nu, een maand later wordt er dus weer geld van mijn rekening gehaald. Ik vind dit schandalig en dit moet nu echt stoppen. Ik vraag me ook af hoe vodafone aan dit soort vreemde bedragen komt.

De afschrijvingsdata:
28-06-2016 : €102,39
25-05-2016 : €64,-

De oplossing

Ik wil graag zsm het geld terug gestort krijgen op mijn rekening. Ik wil niet meer dat er geld via Vodafone wordt afgeschreven aangezien ik GEEN klant meer ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen