Klacht Vodafone: Extra afschrijving van 116 euro / geen reactie op emails

Klachtnummer
# 115586
Gebruiker
San
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vodafone schrijft 2 maanden achter elkaar een bedrag van 58 euro van mijn rekening. Dit bovenop mijn reguliere abonnementskosten.

Reden van afschrijving van in totaal 116 euro wordt op mijn facturen niet gespecificeerd.

Op mijn e-mails aan de klantenservice wordt niet gereageerd.

De oplossing

Een correctie op de facturen en een teruggaaf van 116 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen