Klacht Vodafone: fout (contract) van Vodafone zorgt voor maand rekening van 277 euro.

Klachtnummer
# 339091
Gebruiker
Verbeter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vodafone heeft het verkeerde contract verstrekt en maakt het reeds 3 maanden onmogelijk om over te stappen van contract bij Vodafone en bij provider. Nu heb ik een rekening van 277 EUR voor de maand december.

De oplossing

Rekening zetten op het standaard maand bedrag.
Door 4 maanden teleurstelling en verlies van vertrouwen, de mogelijkheid om direct en kosteloos over te stappen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen