Opgelost door Vodafone: Fouten in het contract en de betalingen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194150
Gebruiker
Doreen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 22-02-2016 in de Media Markt een contract afgesloten voor een Iphone6S bij provider Vodafone. Kreeg de Telefoon en een simkaart. Thuis aangekomen konden wij de simkaart niet activeren . Later bleek dat het nummer van de simkaart van een zakelijke klant van Vodafone was. Zes weken later na veel bellen en heen en weer lopen mocht ik een nieuwe simkaart ophalen bij de Media Markt. Dat was op 03-03-2016. Ondertussen ben ik gewoon begonnen met de afgesproken bedragen te betalen aan Vodafone. Zoals op het contract stond. Vodafone verzuimde om het eerste contract te vernietigen waardoor ik dubbele rekeningen kreeg daar heb ik bewijs van. . Ondertussen staan er op de my Vodafone drie klantennummers op mijn naam?? Er waren Bloxen aangezet ook die zijn betaald. Op 13-09-2016 Heb ik met een medewerker genaamd Karl alles uitgezet en de afgesproken bedragen betaald. De telefoon is gestolen op 14-10-2016 en toch op 04-11-2016 een rekening krijgen van 112,00 Euro!! HELP.

De oplossing

Het liefst Beeindeging van het contract maar ik weet dat dat niet mogelijk is. Ik wil dat alle betalingen goed nagekeken worden en er moet onderzocht worden waarom er zoveel fouten gemaakt worden met dit contract. Ik blijf mijn 46,00 Euro netjes elke maand betalen. Maar meer niet want ik weet dat er heel veel fout gegaan is. Alle klantennummers die niet van toepassing zijn verwijderen die op mijn naam staan dat zo wie zo . En als een telefoon gestolen is kan je een klant niet zulke hoge bedragen voor schotelen. Want er is geen telfoon om deze kosten te maken . HOE KAN DAT!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Doreen
    Datum
    Nvt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Doreen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen