Klacht Vodafone: Foutief maandbedrag

Klachtnummer
# 127961
Gebruiker
Lisa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medio juni een sim-only abonnement afgesloten bij de Vodafone winkel in Amsterdam. Die middag waren er problemen met de database, en daardoor kwam er een te hoog bedrag (16 euro ipv 15 euro) op mijn contract te staan; de Vodafone medewerker verzekerde me dat dit gecorrigeerd zou worden VOOR de eerste factuur. De eerste factuur klopte niet en ik vulde het contactformulier op de website in; nooit een reactie gekregen. De tweede factuur klopte nog steeds niet en ik ging met mijn contract langs bij de winkel. Men maakte een kopie van het contract en beloofde binnen twee weken contact met mij op te nemen. Niets gehoord. Vandaag ontving ik de derde factuur, en het maandbedrag klopt nog steeds niet.

De oplossing

Correctie maandbedrag, het juiste bedrag is 15 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen