Klacht Vodafone: Gebrek aan service en onterechte kosten.

Joost Eveleens

Ten eerste zijn tijdens mijn verblijf in Italië zijn er allemaal roamingkosten in rekening (in totaal ad 258€) gebracht terwijl ik diverse malen geen waarschuwing gehad heb over het naderende einde van mijn alles-op-reis-bundel. Dit werd mij zelfs door de klantenservice bevestigd, maar het "Legaloffice" zegt dat er niks aan de hand is. Dit terwijl ik nota bene in het buitenland bericht erover krijg dat mijn reguliere maandbundel verbruikt is. Lijkt me gek, nu ik op dat moment al meer dan 10 dagen niet in NL was geweest en dus ook niks verbruikt kan hebben.

Ten tweede ontvang ik geregeld sms'jes en telefoontjes niet en wordt ik later geconfronteerd met een sms over een gemiste oproep, terwijl ik die oproep helemaal niet gehad heb.

Bij klachten daarover en contact met de klantenservice wordt mij beloofd terug te bellen wat herhaaldelijk niet gebeurd. Ik ben sinds jaren klant en heb gemiddelde maandrekeningen ad 140€. Als dit het laatste woord is ben ik voor goed klant af.

Ik wil graag vooruitlopend op de verlening van mijn abonnement alvast een nieuwe iphone 6 (zonder bijbetaling uiteraard) alsmede 150 euro korting op mijn rekening ad 258€. In dat geval ben ik bereid mijn abonnement dan ook voort te zetten. Indien dat niet mogelijk is, wil ik per direct mijn abonnement beëindigen en moge het duidelijk zijn dat ik de rest van mijn leven 150 per maand (als particulier klant) aan KPN betaal ipv aan Vodafone en ik tevens mijn zakelijke abonnementen bij de KPN aanhoudt ipv over te stappen naar Vodafone.

Ik begrijp tevens niet hoe men zo klantvriendelijk met iemand om kan gaan, die elke maand dergelijke bedragen betaalt, nog nooit enige vorm van betalingsachterstand gehad heeft en met een schappelijke oplossing komt voor beide kanten. Als ik mijn cliënten zo behandel kan ik morgen mijn zaak sluiten.

Ook een klacht indienen over Vodafone?