Klacht Vodafone: geen 3G dekking Arnhem (Elderveld)

Klachtnummer
# 53085
Gebruiker
AVBB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al heel lang geen netwerk in Arnhem de wijk Elderveld waar ik woon.
Heb nooit klachten gehad, tot nu. Buurman heeft probleem ook gemeld: "call case nummer 79222910 Leon Jager slecht netwerk (internet) Elderveld".
Heb bijna nooit 3g, meestal g of niks.
[Incident:120905-002178]
woensdag 31 oktober 2012:
Gebeld met Klantenservice (n.a.v. brief 3 okt), Met Klaudia gesproken. Vodafone kan geen dekking voor UMTS garanderen, dus dat is pech. Abonnement opzeggen kan niet. Klacht indienen t.a.v. “CM directie klachten” heeft geen zin want die wordt toch afgewezen.
Facebook: 28-10-2013 Heb ook al eerder aangegeven dat ik niet de enige hier in de buurt ben met deze klacht. Ook Wim van Baal en zijn zwager (allen hier in de wijk) hebben hier last van. Die zijn al overgestapt naar TMobile. Het ligt dus niet aan het toestel. Ik herhaal: het ligt dus niet aan het toestel. Het ligt aan de dekking/capaciteit van het Vodafone netwerk.

De oplossing

Werkend internet in Arnhem (Elderveld). En als dat niet lukt einde overeenkomst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen