Klacht Vodafone: geen 3G dekking Arnhem (Elderveld)

AVBB

Ik heb al heel lang geen netwerk in Arnhem de wijk Elderveld waar ik woon.
Heb nooit klachten gehad, tot nu. Buurman heeft probleem ook gemeld: "call case nummer 79222910 Leon Jager slecht netwerk (internet) Elderveld".
Heb bijna nooit 3g, meestal g of niks.
[Incident:120905-002178]
woensdag 31 oktober 2012:
Gebeld met Klantenservice (n.a.v. brief 3 okt), Met Klaudia gesproken. Vodafone kan geen dekking voor UMTS garanderen, dus dat is pech. Abonnement opzeggen kan niet. Klacht indienen t.a.v. “CM directie klachten” heeft geen zin want die wordt toch afgewezen.
Facebook: 28-10-2013 Heb ook al eerder aangegeven dat ik niet de enige hier in de buurt ben met deze klacht. Ook Wim van Baal en zijn zwager (allen hier in de wijk) hebben hier last van. Die zijn al overgestapt naar TMobile. Het ligt dus niet aan het toestel. Ik herhaal: het ligt dus niet aan het toestel. Het ligt aan de dekking/capaciteit van het Vodafone netwerk.

Werkend internet in Arnhem (Elderveld). En als dat niet lukt einde overeenkomst.

Ook een klacht indienen over Vodafone?