Klacht Vodafone: Geen afspraken nakomen

Klachtnummer
# 434364
Gebruiker
Dennis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het zelf maar stopzetten van procedures en slecht tot geen goede communicatie. Na een week heen en weer bellen/chatten formulieren invullen voor een overdracht van een abbonement er achter komen dat na betalen de boel stopgezet is. maar wel voordat de betaling verstuurd was.

De oplossing

De klacht serieus op gaat lossen en een goede compensatie voorstelt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen