Klacht Vodafone: Geen bereik, niet bellen en gebeld kunnen worden, geen internet

Klachtnummer
# 56518
Gebruiker
Mirjam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kan niet bellen en gebeld worden buiten mijn huis.
In mijn huis moet ik aan de eettafel zitten, ga ik heen en weer lopen valt het weg.
In mijn achtertuin kan ik ook niet bellen en gebeld worden.
Internet is al helemaal om te huilen, die is er gewoon niet behalve op wifi thuis.
Ik ben inmiddels bij telefoon nummer 4 want ik was er van overtuigd dat het aan het toestel zou liggen (samsung galaxy s4 had ik bij mijn abbo)
Na meerdere malen contact met de klantenservice te hebben gehad, ben ik er nu meer dan klaar mee.
Ik heb een nieuwe simkaart geprobeerd, resetten etc.
Ik zou terug gebeld worden door de technische dienst want ik moest hun eerst overtuigen dat het niet aan een slechte dekking ligt.
Mijn vriend en een vriendin van mij hebben precies hetzelfde abonnement en geen problemen.
Technische dienst belt maar niet terug, maar ondertussen wordt er wel keurig 59 per mnd afgeschreven voor iets waar ik geen gebruik van kan maken en vast zit tot juni 2015...

Gewenste oplossing

Miijn vertrouwen is weg. Ik zou steeds worden terug gebeld en het zou worden opgelost, maar ik hoor maar niks.
Momenteel zie ik het liefste van mijn gehele abonnement af (kosteloos uiteraard)
Dit moet gewoon worden opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen