Klacht Vodafone: Geen bereik, veel te hoge koste!

Jan Nijgh

2 weken geleden kreeg ik een bericht dat ik 125 euro over mijn eigen databundel heen zat. Hier klopt helemaal geen snars van, die dag heb ik de hele dag gewerkt en er zou op die dag 7.24 GB aan internet zijn verbruikt. Ik heb die dag erna Vodafone gebeld en gezegt dat er niks van klopt. Hun boden mij aan de helft van de rekening te betalen, niks mis mee maar als je eerst een berichtje krijgt dat je ruim 200 euro voor je abbonement moet betalen en de andere dag zeggen ze dat ze de helft willen betalen. Ik vind dat hier een raar luchtje aan zit. Ook heb ik al dagen thuis geen bereik als ik op wifi zit en op meerdere plekken in mijn omgeving heb ik slecht bereik. Ik zou heel graag naar een andere provider over willen stappen, anders ben ik genoodzaakt Kassa of de ombudsman in te schakelen.

Overstappen naar een andere provider!

Ook een klacht indienen over Vodafone?