Klacht Vodafone: Geen bereik, veel te hoge koste!

Klachtnummer
# 70273
Gebruiker
Jan Nijgh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden kreeg ik een bericht dat ik 125 euro over mijn eigen databundel heen zat. Hier klopt helemaal geen snars van, die dag heb ik de hele dag gewerkt en er zou op die dag 7.24 GB aan internet zijn verbruikt. Ik heb die dag erna Vodafone gebeld en gezegt dat er niks van klopt. Hun boden mij aan de helft van de rekening te betalen, niks mis mee maar als je eerst een berichtje krijgt dat je ruim 200 euro voor je abbonement moet betalen en de andere dag zeggen ze dat ze de helft willen betalen. Ik vind dat hier een raar luchtje aan zit. Ook heb ik al dagen thuis geen bereik als ik op wifi zit en op meerdere plekken in mijn omgeving heb ik slecht bereik. Ik zou heel graag naar een andere provider over willen stappen, anders ben ik genoodzaakt Kassa of de ombudsman in te schakelen.

De oplossing

Overstappen naar een andere provider!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen