Klacht Vodafone: Geen bereik met telefoon

#Susanne8

Al geruime tijd slecht tot geen bereik rondom het woonadres en op binnen bepaald postcode gebied van woonplaats.

Ik ben al sinds 27-5-2020 bezig om rondom mijn adres een beter bereikbaar te zijn. Helaas heb ik in mijn huis helemaal gene bereik meer of een extreem slechte verbinding. Ik heb dit via de chat aangegeven maar deze berichten waren niet terug te vinden.

27-5-2020 – nieuwe simkaart gehad, geen verbetering ondervonden en hierover gebeld
Terugkoppeling: Geen er was geen notitie gemaakt van mijn klacht

2-6-2020 – Weer gebeld en opnieuw mijn klacht gemeld, hierover werd een notitie gemaakt.
Terugkoppeling: Er is niks te vinden ik moet maar bellen via WIFI

8-6-2020 – Weer gebeld niet eens met deze oplossing problemen zijn niet alleen binnen maar ook buiten op veel verschillend plekken
Terugkoppeling: Telefonisch we starten een onderzoek

10, 15, 23 en 24 juni 2020 – weer gebeld aangezien ik niks meer heb gehoord, er was nog niks bekend over het onderzoek.

De klantenservice van Vodafone is erg nalatig, ik ontvang geen terugkoppeling en krijg geen antwoorden. De klantvriendelijk is veruit slecht klachten worden niet genoteerd en als er zelf geen contact wordt gezocht krijg je als klant helemaal niks te horen.

Contract ontbinden

Ook een klacht indienen over Vodafone?