Klacht Vodafone: Geen bereik met telefoon

Klachtnummer
# 458549
Gebruiker
#Susanne8
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al geruime tijd slecht tot geen bereik rondom het woonadres en op binnen bepaald postcode gebied van woonplaats.

Ik ben al sinds 27-5-2020 bezig om rondom mijn adres een beter bereikbaar te zijn. Helaas heb ik in mijn huis helemaal gene bereik meer of een extreem slechte verbinding. Ik heb dit via de chat aangegeven maar deze berichten waren niet terug te vinden.

27-5-2020 – nieuwe simkaart gehad, geen verbetering ondervonden en hierover gebeld
Terugkoppeling: Geen er was geen notitie gemaakt van mijn klacht

2-6-2020 – Weer gebeld en opnieuw mijn klacht gemeld, hierover werd een notitie gemaakt.
Terugkoppeling: Er is niks te vinden ik moet maar bellen via WIFI

8-6-2020 – Weer gebeld niet eens met deze oplossing problemen zijn niet alleen binnen maar ook buiten op veel verschillend plekken
Terugkoppeling: Telefonisch we starten een onderzoek

10, 15, 23 en 24 juni 2020 – weer gebeld aangezien ik niks meer heb gehoord, er was nog niks bekend over het onderzoek.

De klantenservice van Vodafone is erg nalatig, ik ontvang geen terugkoppeling en krijg geen antwoorden. De klantvriendelijk is veruit slecht klachten worden niet genoteerd en als er zelf geen contact wordt gezocht krijg je als klant helemaal niks te horen.

De oplossing

Contract ontbinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen