Klacht Vodafone: geen gespecifiseerde rekening meer vanaf febr. 2015 wil deze wel

071anja

Ik wilde eind maart mijn rekeningen uitdraaien en za tot mijn grote verbazing dat ik geen gespecificeerde rekeningen meer kreeg vanaf febr. Dit terwijl ik deze al jaaaren kreeg.
Gebeld met vodafone voor een gespecificeerde rekening met btw vermelding maar dit was niet meer mogelijk. Belachelijk!!! Ik moet toch weten hoe zij aan de bedragen komen en heb hier als consument toch ook recht op. Ik heb hierop de automatische incasso's van febr. en mrt. terug laten boeken. Ook heb ik 2x een klacht gestuurd naar vodafone (zelfs een ontvangst nr. van hun gekregen) met klacht over de facturen en gezegd dat ik deze gelijk weer zou betalen als ik de gespecificeerde facturen met btw zou krijgen zoals ik al jaren gewend was. Weer gebeld met vodafone zijn mijn klachten bij hun niet terug te vinden, maar ik heb wel nu inmiddels 3 nrs. dat ik een klacht heb ingediend. DIT IS TOCH HET TOPPUNT VAN ONBESCHOFTHEID, IS ER DAN NIEMAND BIJ VODAFONE DIE ZIJN VERANTWOORDING DURFT TE NEMEN!!!!

Gewoon nieuwe rekeningen sturen (gespecificeerd en met btw) zoals ik gewend was. En de betalingen worden per direct door mij voldaan. Graag tel. contact met iemand van Vodafone DIE WEL ZIJN VERANTWOORDING DURFT TE NEMEN EN IETS DOET VOOR ZIJN SALARIS DIE DIE IEDERE MAAND ONTVANGT.

Ook een klacht indienen over Vodafone?