Klacht Vodafone: Geen herinerings sms? Beltegoed en nummer kwijt!

Manuel

Onlangs kwam ik er achter dat ik ineens niet meer kon bellen, na contact met de klanten service blijk nu dat mijn nummer is verlopen omdat ik niet heb opgewaardeerd. nu ben ik dus mijn nummer en beltegoed kwijt

Normaal waardeerde ik meteen op nadat ik de sms kreeg waarin werd vermeld dat mijn tegoed bijna verliep, echter heb ik deze sms nooit ontvangen. Na de klanten service gevraagd te hebben of ze mijn nummer en bel tegoed kunnen heractiveren blijkt dat dit niet mogelijk. ook werd hierbij vermeld dat er bij verval eerst een periode is dat je alleen nog maar kan bellen.

Waarom heb ik nooit een bericht ontvangen dat mijn beltegoed bijna verliep, dat mijn tegoed is verlopen, dat mijn nummer bijna verloop e.d?

Ook vraag ik mij af waarom ze mijn beltegoed laten verdwijnen, ze kunnen het gewoon terug storen want ik maakte dit altijd via de bank over en terug storten is niet moeilijk.

Wat ik wil is dat mijn nummer wordt geheractiveerd, of dat ik de nieuwe sim toegestuurd krijg waar het nummer nu aan gekoppeld is mocht dit makkelijker zijn.
Ook wil ik mijn beltegoed terug hebben .

Ook wil ik dat er vaker berichten worden verstuurd als tegoeden bijna verlopen, verlopen zij, als je nummer is verlopen e.d. want als ik de herinnerings sms had ontvangen was er geen probleem geweest (al is verplicht opwaarderen om je nummer te behouden best wel raar, banken zouden dit eens moeten doen met spaar rekeningen )

Ook een klacht indienen over Vodafone?