Klacht Vodafone: Geen internet, klantvriendelijkheid

Klachtnummer
# 109534
Gebruiker
Margriet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 13 december 2013 heb ik een Vodafone Red Essential abonnement. Bellen, sms en internet. Helemaal geweldig! Alleen internet werkte niet, zal wel aan de instellingen liggen was mijn eerste reactie. Op de site van Vodafone gekeken, instellingen nagelopen, nog geen internet, nou ja WIFI werkt ook goed. Meerdere mensen nog eens gevraagd, begrepen het ook niet. Daarna heb ik het een beetje op zijn beloop gelaten. Dacht zo af en toe wel dat ik contact met Vodafone op moest nemen. Beetje laat, maar 4 mei gebeld, bleek dat bij Vodafone een vinkje stond bij "geen toegang tot internet", de jongeman heeft dit direct veranderd en stelde voor een klacht in te dienen. Dit direct gedaan, waarin ik vond dat een vergoeding wel op zijn plaats was. Zo'n 18 jaar klant. Vodafone reageert als volgt: ik had eerder aan de bel moeten trekken, jammer. Helemaal waar maar een stukje klantvriendelijkheid zou misschien leuker zijn geweest

De oplossing

Een vorm van tegemoetkoming voor 1,5 jaar geen internet gebruik

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen