Klacht Vodafone: Geen internet, klantvriendelijkheid

Margriet

Sinds 13 december 2013 heb ik een Vodafone Red Essential abonnement. Bellen, sms en internet. Helemaal geweldig! Alleen internet werkte niet, zal wel aan de instellingen liggen was mijn eerste reactie. Op de site van Vodafone gekeken, instellingen nagelopen, nog geen internet, nou ja WIFI werkt ook goed. Meerdere mensen nog eens gevraagd, begrepen het ook niet. Daarna heb ik het een beetje op zijn beloop gelaten. Dacht zo af en toe wel dat ik contact met Vodafone op moest nemen. Beetje laat, maar 4 mei gebeld, bleek dat bij Vodafone een vinkje stond bij "geen toegang tot internet", de jongeman heeft dit direct veranderd en stelde voor een klacht in te dienen. Dit direct gedaan, waarin ik vond dat een vergoeding wel op zijn plaats was. Zo'n 18 jaar klant. Vodafone reageert als volgt: ik had eerder aan de bel moeten trekken, jammer. Helemaal waar maar een stukje klantvriendelijkheid zou misschien leuker zijn geweest

Een vorm van tegemoetkoming voor 1,5 jaar geen internet gebruik

Ook een klacht indienen over Vodafone?